تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

کوشکی: اگر «بی‌حجاب‌ها» آزاد باشند؛ «معتادان و قاچاقچیان» هم باید آزاد باشند

  • کد خبر : 185304
  • 04 اردیبهشت 1402 - 9:54
کوشکی: اگر «بی‌حجاب‌ها» آزاد باشند؛ «معتادان و قاچاقچیان» هم باید آزاد باشند
صادق کوشکی : تلاش‌ها برای عرف شدن حجاب اختیاری تلاش‌هایی واهی و بی فایده است. چون اگر حجاب آزاد شود، اعتیاد و قاچاق هم باید آزاد شود.

جمهوریت – نواندیش نوشت: کوشکی گفت: بی حجابی که حجاب نداشتن را عرف و طبیعی می‌داند. این یعنی موافقان حجاب اختیاری با توزیع مخدر و قاچاق کالا هم موافق هستند.

  • صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به دو قطبی‌ای که درباره حجاب پیش آمده است، اظهار داشت: اینکه عده‌ای دنبال آزادی حجاب هستند تا هر طور که می‌خواهند برای خود پوشش انتخاب کنند، دقیقا مثل این است که معتادان مطالبه آزادی مواد مخدر دارند و قاچاقچیان کالا هم دنبال این هستند تا بدون منع قانونی قاچاق کنند و سود داشته باشند.

 

  • محورهای این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:
  • حالا تکلیف حاکمیت با چنین مطالبه‌هایی چیست؟ آیا حجاب را برای بی حجابان و مواد مخدر را برای معتادان و قاچاق را برای سودجویان قانونی کند؟ این شدنی است؟ فکر نمی‌کنید در اینصورت کشور با چه هرج و مرجی مواجه خواهد شد؟

 

  • در هر جامعه‌ای اختلاف نظر وجود دارد و اینکه ضرر چه چیزی بیشتر یا کمتر است، مهم نیست. الان زندگی تعدادی از افراد در کشور با قاچاق می‌گذرد و به همین دلیل به خودشان حق می‌دهند موانع کمتری پیش روی خود ببینند. یک معتاد وقتی مواد را تهیه و مصرف می‌کند، به این معنی است که این کار را عرف و طبیعی می‌داند. مثل بی حجابی که حجاب نداشتن را عرف و طبیعی می‌داند. این یعنی موافقان حجاب اختیاری با توزیع مخدر و قاچاق کالا هم موافق هستند.

  • نزدیک به ۴ میلیون می‌گویند، توزیع مواد را آزاد بگذارید و به این استدلال که قرص روانگردان در همه دنیا قانونی است و اینجا هم باید قانون شود. حرف من این است، اگر جامعه برای بی حجاب‌ها آزاد باشد، برای معتادین، قاچاقچیان هم آزاد باشد. آن وقت سنگ روی سنگ بند می‌شود؟ الان خیلی از هنرمندان و ورزشکاران و … می‌گویند، چرا اجازه نمی‌دهید در خانه مواد مصرف کنم؟ می‌گویند، چرا در زندگی خصوصی ما دخالت می‌کنید؟ ببینید! همیشه در هر جامعه‌ای عده‌ای اقلیت منافعی دارند که با مصلحت اکثریت تضاد دارند و به همین دلیل باید کوتاه بیایند. در فرانسه یک اقلیتی خواستار حجاب است، اما، چون دولت فرانسه این را با نظر اکثریت در تضاد می‌بیند، زیر بار پوشش کامل نمی‌رود.

 

  • تلاش‌ها برای عرف شدن حجاب اختیاری تلاش‌هایی واهی و بی فایده است. چون اگر حجاب آزاد شود، اعتیاد و قاچاق هم باید آزاد شود.
بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=185304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰